Érzelmek fogságában…

Először is Boldog Új Évet kívánok Mindenkinek J !!

Június óta nem volt semmilyen „betegség” tünetem… De most, hogy beköszöntött az ősz és a tél, most sok visszaesésem volt/van .. Megint a szokásos gyengeség , izomfájdalom érzés.. A helyzetet helyén tudtam kezelni, de később, viszont elöntöttek az érzelmek, aggodalmak… Nyáron elvesztettem a munkám is a betegségem miatt …

Sok hozzám hasonló emberrel beszélgettem ,- a hozzám hasonlót értsétek úgy , hogy ugyan olyan beteg , mint én – és azt kell, mondjam, hogy hiába próbálom magam tartani a pozitivitásomhoz , amikor sokan csak azt hajtogatják, hogy  csak reménytelen álmokat kergetek, akkor igenis eluralkodnak rajtam a rossz érzések , aggodalmak és sajnos hagyom , hogy uralkodjon felettem…Pont ez a legrosszabb, hogy hagyom ,hogy átvegye az irányítást …

Emellett azonban rengeteg pozitív visszajelzést is kapok , és köszönöm azoknak akik támogatnak és hisznek velem együtt a gyógyulásomban !!

Igen néha nagyon aggódom, hogy mi lesz velem az évek során,hiszen rengeteg álmom van … Nagyon szeretnék egy új életet. Mindent magam mögött hagyni.. Néha még mindig azt hiszem, hogy csak egy rossz álom amiben vagyok és ha felébredek elmúlik minden..

 Miután lecsengenek ezek az érzelmi viharok , utána sokkal könnyebb és erősebbnek érzem magam , mert megakarom mutatni mindenkinek,hogy sikerül meggyógyulnom. És ha másnak sikerült, nekem miért ne sikerülne ??

Kívánom, hogy mindenkinek ez legyen a GYÓGYULÁS ÉVE !! J





Megjegyzések

  1. Szia, baromira tetszik a cikk :)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Éva , Nagyon örülök , hogy tetszik amit írok :)

    VálaszTörlés
  3. Udvozlom!

    Szivesen beszelgetnek onnel facen vagy emailben ha lehetseges....:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések