Jajj ne már , megint Te vagy ?


Sziasztok J

Amikor az ember nagyon sokáig jól van és majd kiugrik a bőréből ,tudván –vagy legalábbis úgy gondolva-, hogy na végre ráállt arra az útra amit már nagyon régóta szeretne , egyszer csak kopogtatnak az ajtón.

Volt már olyan érzésed , hogy – Jajj ne már , megint Te vagy az ?- na nekem pont ilyen érzésem volt kb. 2 hónapja , amikor is az ajtómon bekopogtatott az egyik kellemetlen MG tünet /kettős látás/,szerencsére 2 nap múlva el is távozott. Betudtam annak , hogy sok minden ért abban a 2 hónapban . fáradt is voltam , úgyhogy nem foglalkoztam vele. Nem tudom miért , pedig nem is hívtam , újra és újra megjelent , a kis alattomos viselkedésével. Nyilván ilyenkor az ember megtörik , és jönnek a kérdések :- Jajj ne már megint minden újra kezdődik elölről? Valamit elrontottam? . Azon kaptam magam , hogy megint kattog az agyam a betegségen, hogy megint minden milyen szar stb stb …
 Aztán egyik nap felkeltem ránéztem a kiskutyámra aki éppen akkor kelt fel. Nyújtózott egyet , megrázta magát és ment a dolgára.
Gondoltam kipróbálom a módszerét. Én is felkeltem , nyújtóztam egy nagyot, majd neki láttam a napi rutinomhoz. Próbáltam mindig elterelni a figyelmem arról, hogy most épp mi a szar.. 4 nap után kezdtem jobban lenni. Tudom, hogy ilyenkor baromi nehéz az önuralom, és úgy menni tovább , mintha nem lenne semmi , de rájöttem , hogyha hagyom magam ,és a csapdájába esek –amit nagyon szeretne- akkor az csak olyan a tűzre.  Nézzétek meg a kisbabákat míg nem tanultak meg rendesen járni , addig mit csinálnak? Esnek kelnek , de mindig mennek tovább , próbálkoznak újra és újra , soha nem adják fel! BENNEM , és ahogyan BENNED IS nagyon nagy kitartás és erő van !! A lényeg , hogy ne hagyd magad. NE engedd , hogy ő uralkodjon feletted , uralkodj TE felette ! NE hagyd , hogy a tested rabszolgája legyél. Tudom , hogy nagyon nehéz , de hidd el van kiút ! Én HISZEM és TUDOM , hogy megfogom vele értetni , hogy nekünk semmi közünk egymáshoz és szakítani fogunk,  TUDOM , hogy én vagyok az ERŐSEBB! Nem állítom , hogy könnyű feladat , és ha úgy érzed , hogy sírnod kell , hát sírj . Én is szoktam és utána sokkal könnyebb minden. De egy szónak is 100 a vége , a lényeg , hogy hiába jött vissza pár dolog , nem érdekel. megyek az utamon és én fogok GYŐZNI !!

Ui: Hajrá és szurkolok Neked, a lényeg , SOHA NE ADD FEL !!!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések