Egy álom valóra válása

Sziasztok J

Egy ideje nem írtam , de most újra billentyűzetet ragadtam J


A legnagyobb élményemet szeretném veletek megosztani. Valóra vált egyik legnagyobb álmom. Végre láthattam a tengert és egyben egy gyönyörű szép szigetet , Corfut . J  Egyszerűen fel sem tudtam fogni , hogy ez már nem csak álom , hanem valóság .. Engem a tenger látványa vagy zúgása eddig „csak” képeken vagy relaxációs zenékben nagyon megnyugtatott , de amit ott élőben éreztem az szinte leírhatatlan.. A tengernek hatalmas ereje van!.. Amikor felfeküdtem a tengerfelszínére és engedtem, hogy vigyenek a hullámok éreztem, hogy a sejtjeim töltődnek fel energiával és minden negatív dolog távozik belőlem…

Hihetetlen, de igen is a tenger gyógyít. Persze nem csak a tengernek van hatalmas ereje és gyógyító hatása, hanem a természetnek is.

Egy picit izgultam az elején ,hogy mi van ha esetleg nem fogom bírni a repülést , hiszen ez az első , na meg mi van , ha minden tünetem előjön és eluralkodik rajtam a betegség.  De aztán gyorsan elhesegettem ezeket a rossz gondolatokat.  Szerencsére mindent nagyon jól bírtam, a repülést, a meleget, a napot, a kirándulásokat és az úszást is J Azt nem mondom, hogy  estére nem fáradtam el, de ez inkább kellemes fáradtság volt, nem pedig a megszokott kimerülés érzete.. Haza sem akartam jönni, annyira szuper volt minden ! J
Corfu előtt, még elutaztam párszor a testvéremhez Bécsbe, szerencsére ott is mindig minden rendben volt J 

Szóval az a lényeg, hogy ne add fel az álmaid, győzd le a „vihart”, menj és éld az életed, ne hagyd, hogy Ő uraljon téged, Te urald Őt!

Ha teheted legyél minél többet a természetben és a lakásodat vagy szobádat díszítsd a neked tetsző virágokkal  vagy zöld növényekkel J

Én próbálok minden nap minél többet kint lenni a levegőn, mert érzem, hogy kell és segít, feltöltődök energiával, a madarak csiripeléséről pedig nem is beszélve! JLegyen szép őszi napotok J



Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések