2017. június 21., szerda

Varázsbogyókkal az élet

Sziasztok egy újabb kis gondolatfoszlányt szeretnék veletek megosztani J

2017.02.11 óta, mint azt már tudjátok gyógyszerekkel élem mindennapjaimat. (Medrol és Imurán) Szerencsére a varázsbogyókra elég gyorsan reagált a szervezetem és nagyjából Április végére már helyre is billentette az állapotom. Nem gondoltam volna , hogy valaha is függő leszek :D Májustól újra dolgozom, a kollégáim szeretettel vártak vissza J Egyenlőre csak 4 órában ,de nem is baj , hiszen még van , hogy ez a 4 óra is kifáraszt ,plusz az utazásról nem is beszélve.

Mikor már kezdené az ember elfogadni azt , hogy varázsbogyókat kell szedni-e, akkor jönnek a mellékhatások amik szép lassan előbukkannak.. A Medrol az ugye szteroid amitől az ember ,ha nagy dózisban szedi és aránylag sokáig  akkor bizony előfordul , hogy itt –ott –amott a szőrzete kicsit sötétebb lesz , vagy esetleg ott is előfordul ahol soha nem volt  :D .. Akkor a holdvilág arc , amikor az arc felpuffad és úgy nézel ki, mint egy hörcsög aki elraktározta a pofazacsijába a kaját későbbre :D … Acnék , hajhullás…

 Bár a bogyók szedésével sem vagyok 100% os , annyiban segítettek, hogy már nem vagyok segítségre szorulva és a mindennapjaim azért könnyebben élhetők… De így is van , hogy nehezen tudok járni vagy nagyon gyenge vagyok…  2 hete hozzám csapódott egy újabb mellékhatás , folyamatos izomgörcsök ,zsibbadás , iszonyatos izomfájdalmak a lábszáramban és lépésnél olyan érzés, mintha áramütés érné a vádlimat…

Besokalltam a mellékhatásoktól attól, hogy nem vagyok 101% os,hogy 3hetente vérvételre kell járni (úgyhogy már a szúrásra is függő lettem :D  ) és vissza estem az ördögi körbe… Amit nem lett volna szabad hagynom…
Tudom, hogy eddig mindig azt írtam, hogy csak pozitívan kell látni a dolgokat , de bevallom nagyon nehéz .Ez nagyon bosszantó, hiszen fiatal vagyok rengeteg álmokkal… De vannak szabályaim amiket muszáj betartanom, már csak azért is mert az én érdekeimet szolgálják (itt gondolok az étkezésre , a gondolkodásra stb. ) … 1 hete nem figyeltem a kajálásomra , nem érdekelt semmi , elegem volt mindenből... Persze ennek érzem is a súlyát..   

Ma reggeltől új álmokkal és célokkal keltem fel ,no meg azzal a tudattal , hogy változtatni akarok  az életemen, de persze azt is el kell fogadnom , hogy ehhez idő , kitartás és türelem kell !   

A legnagyobb álmom az , hogy egészséges legyek és egy nap Anya lehessek … Ez az álomkép ad hitet,erőt és kitartást ! 

Legyenek Nektek is álmaitok , céljaitok hiszen azokból tudtok csak igazán erőt meríteni !! J

Örüljetek , hogy itt a nyár , napozzatok ( de csak óvatosan ! ) strandoljatok , kiránduljatok és pihenjetek  !! : )

Csodás hetet Mindenkinek, puszi J           


ui: SOHA NE ADD FEL , TÖRTÉNJÉK BÁRMI IS !!!!! 

3 megjegyzés:

  1. 4 óra után ne egyél sósat, állítólag akkor nem fúj fel a Medrol. Én is voltam élvezői ezen csemegéknek, az Imurán megvan most is. Itt figyelj rá, hogy szedj mellé Calciumot, mert nekem csontritkulást csinált. Pedig a zárón ott volt, csak valahogy elment mellette a figyelem. A jó gondolkodás, fél gyógyulás, Drukkolok neked!

    VálaszTörlés
  2. Végigolvastalak, fogalmam nincs hogy kerültem a blogodhoz. 31. éve élünk együtt, a myasthenia és én. A nyugalmat, békét nagyon szereti. Az idegesség öli. Elég a négy óra munka, van időd pihenni, csináltam minden variációt. S ahány ember, annyi eset. Én annak idején agykontrollal, jógával segítettem rá a gyógyulásra, napi két órát csináltam ezeket, két és fél évig, míg azt mondhattam ez így most jó. (Az már más kérdés, hogy a következő visszaesésnél már nem volt rá erőm, maradtak a gyógyszerek-. Viszont voltak tünetmentes éveim, szóval volt minden.)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Holdgyöngy :) Köszönöm biztató szavaidat, én is sok mindent próbáltam és próbálok ki, hogy mi az ami jót tesz nekem. Az tény , hogy az idegesség az csak mérgezi a dolgokat. Csak néha nagyon nehéz higgadtnak maradni azt hiszem ezt sokat kell gyakorolnom még. Neked is minden jót és kitartást , gyógyulást kívánok ! :)

    VálaszTörlés