A Hála ...


Sziasztok J

Ehhez a bejegyzéshez az ihletet egy könyv adta aminek,most értem a végére (Rhonda Byrne :A varázslat, ajánlom mindenki figyelmébe a könyveit..) ,és egy kedves ismerősömmel való beszélgetés. A könyv megtanított a HÁLÁRA, és sok más dologra is felnyitotta a szemem.
Ebben a félévben , amikor megjártam a poklok poklát, rengeteg dolgot tanultam. Megtanultam azt , hogy mégis mit jelent az, hogy ÉLNI AKARÁS  és milyen fontos az ember számára az EGÉSZSÉG…

 Kedves egészséges ismerősöm szavait idézve „ Minek örüljek , hogy van 4 végtagom …?” (Bele sem gondolt abba, hogy nekem (és rajtam kívül még hány embernek)  pl. mennyi  erőfeszítésem van abban, hogy kitudjak kelni az ágyból rosszabb napjaimon) … Mi az , hogy minek örüljek???Bár csak én mondhatnám végre azt , hogy : Mindenem tökéletesen működik!  Ekkor jöttem rá arra , hogy az emberek 70%-a ugyan így gondolkodik ,ahogyan Ő. De hát nézzünk csak szét magunk körül, vagy esetleg magunkban, ebben a rohanó világban. Mindenki csak panaszkodik…. Panaszkodik , a munkája miatt , panaszkodik, hogy miért nincs neki nagyobb háza vagy jobb autója, panaszkodik , hogy de bezzeg az az ember sokkal hülyébb és mégis Ő a felettese stb. Mikor pont NEM panaszkodni kéne,hanem HÁLÁSNAK lenni azért amid van ! Miért úgy akarsz többet , hogy nem vagy hálás és nem becsülöd meg azt amid van ??? Sokan bele sem gondolnak abba, hogy mások esetleg napról napra élnek vagy valamilyen hátrányos helyzetből kifolyólag nem tudnak munkát vállalni , vagy nem veszik fel , mert beteg….

Az egészséges ember természetesnek veszi , hogy reggel felkel , kikel az ágyból , elmegy dolgozni , élheti az életét de nem veszi észre és nem hálálja meg, hogy teste  egészséges és a nap 24 órájában egészségesen működik anélkül, hogy neki bármilyen odafigyelésre lenne szüksége hozzá ... Akkor veszi talán észre , hogy fontos az egészsége ha esetleg ledönti a lábáról egy kis influenza vagy más betegség…

„AZ EGÉSZSÉG AJÁNDÉKA TART ÉLETBEN”!

Azt még nem meséltem nektek , hogy a suliban a „kedves” angol tanárom (amikor már jártam vizsgálatokra és a koponya MR-alapján találtak 2 db microlacunát az eremben) akkor azt mondta , hogy most már papírom is van arról, hogy hülye vagyok… persze másnap jött azzal , hogy csak viccelt … Szomorú volt megtapasztalnom azt , hogy egy „felnőtt nő”, aki ráadásul anya , a diákjának,akiről kiderült, hogy beteg, ilyet mondjon.

Szörnyű látni és megtapasztalni azt , hogyha az ember beteg akkor elfordulnak tőle a barátai , ismerősei csak azért , mert esetleg nem bírja a tempót velük tartani. Ettől még ugyan azok vagyunk akik voltunk , csak nekünk picivel több erőfeszítés kell a mindennapjainkhoz.

Te szoktál valamiért hálát adni , vagy mindent természetesnek veszel?

Reggelente próbálj meg úgy felkelni, hogy hálát adsz azért, hogy egy új napra ébredtél és egy nappal közelebb kerültél az álmaidhoz és a céljaidhoz, meglátod, sokkal jobban fogod érezni magad egész nap.
A TE kezedben van a döntés, hogy milyen napod lesz!

Minden este hálás vagyok azért a napért amit megélhettem és mindenért ami aznap történt velem . Minden reggel hálát adok azért , hogy felkelhettem és új erővel szállhatok síkra a gyógyulásomért. J

„Legyél hálás a mindennapjaidért , mert az életed egy perc alatt megváltozhat..”!

Na mára ennyit a magvas gondolatokból. :) 


Boldog Nyuszit kívánok Nektek és sok locsolót. Egyetek finomakat , pihenjetek és gyógyuljatok ! J


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések