Pozitivitás

Sziasztok ! J

Egy újabb bejegyzéssel jelentkezem , ezt is fogadjátok sok szeretettel ! J

Ebben a bejegyzésben arról fogok írni, hogy miből lett ennyi energiám arra , hogy kitartóbb  és pozitív legyek a betegségemmel szemben.

Ugye írtam nektek , hogy megakartam halni , nem akartam élni , utáltam magam mert beteg vagyok. Egy kedves ismerősöm ajánlotta, hogy nézzem meg a Titok című filmet illetve Szabó Péter motivációs tréner előadásait. Az elején , nem nagyon érdekelt egyik sem, úgy voltam vele , hogy jó-jó  megnézem a videókat , de úgy sem fog semmin sem változtatni, hiszen ennél már nem lehet jobb úgysem… Először megnéztem a Titok című filmet, nem érdekelt ,így hát bealudtam rajta. Aztán pont arra a mondatra ébredtem, hogy : A Titok Te magad vagy … Oké , de mi az a Titok és mi az, hogy Én vagyok maga a Titok? Kezdtem érdekesnek találni. Tulajdonképpen ez a film (könyvben is el lehet olvasni) megtanít arra , hogy a gondolataid úgy működnek , mint egy mágnes …vagyis  Te magad vagy a mágnes,és amire gondolsz azt vonzod be magadnak. Tehát a vonzástörvénye lép életbe. A film hatására készítettem magamnak egy rajzot, amin van egy nagy mágnes ,(a mágnes az engem ábrázol) és köré írtam pár dolgot amit szeretnék bevonzani magamnak, persze az első és amit bazi nagy betűvel írtam az az :EGÉSZSÉG , utána jön pár tulajdonság, illetve a célok és álmok. De bármit írhatsz a mágnes köré , az lesz a Te kívánságaid összessége. Kiragasztottam a papírt a szekrényemre , hogy minden nap lássam. Nem telt el azóta nap , hogy minden reggel és este a papír elé ne álljak és már jelen időben,hangosan,elképzelve mondjam fel magamnak a papíron szereplő írásaimat. (Pl: Egészséges vagyok , pozitív vagyok,  van munkám stb … ) Fontos , hogy ezeket ne jövő időben és ne úgy mondjuk , hogy jó lenne ha … Hanem igenis jelen időben beszéljünk róla, de ez is benne van a filmben . (A Titok cimű filmnek/könyvnek van egy második része is ,az Iránytű, ajánlom nézzétek meg, mert nagyon jó , és tényleg sok igazság van benne , csak el kell rajta gondolkodni.)

A következők ugye a könyvek voltak,Szabó Péter könyvei és előadásai. Nem tudom , hogy hallottatok- e már róla. 3 könyvét olvastam el ( Állj félre a saját utadból, Van élet a halál előtt és Az önfegyelem ereje.) Ezek a könyvek arra nyitották fel a szememet , hogy igen is van lehetőség a változásra csak mindenhez idő kell na meg persze kitartás és szorgalom.(Amin nem tudsz változtatni engedd , hogy mások változtassák meg.)  Nagyon sok erőt tudtam a könyvekből,filmekből meríteni. De még nekem sajnos ezek sem voltak elegek ahhoz , hogy tényleg erőt vegyek magamon és megváltozzak. Bár ezek inkább csak a kezdő löketek voltak ahhoz, hogy fejben eldöntsem , hogy meg kéne változzak , hiszen tudtam , hogy nagyon rossz úton haladok …

A családom mondta, hogy keressünk egy kineziológust , de én nem akartam , mert úgy voltam vele , hogy minek menjek el , nem ismer,nem tudja milyen az életem , ő egy idegen ember és amúgy is nem ő fogja megváltoztatni az életem … nem akartam segítséget… Aztán meggondoltam magam és elmentem egy kineziológushoz. Azt kell , hogy mondjam , nagyon örülök annak, hogy végül nem hallgattam a makacs,önfejű énemre, mert iszonyatosan jól esett / esik ott lenni . Erikához a legrosszabb állapotomban kerültem. Már az első „órán” tudtam , hogy nagyon sokat fog segíteni. Nagyon szeretek hozzá járni, most már nem tartom egyáltalán idegennek , rengeteg segített már, mindig telepakol energiákkal. Teljesen más egy idegennek elmondani , a belső érzéseidet,konfliktusaidat a családoddal vagy a barátaiddal , mert Ő kívülállóként nézi a dolgokat. Nem húz egyik fél felé sem , megpróbálja megmutatni a középutat illetve , hogy csak saját magamnak teszek jót ha elengedem a konfliktust (ne hagyd, hogy a problémáidat magad előtt görgetve és halmozva még nagyobb problémád legyen.)

Összegezve: a könyvek,filmek és Erika hatására egy 180 fokos fordulatot vettem és persze jó irányba(szerintem). Még vannak olyan kis „démonjaim” akikkel küzdenem kell főleg , a betegebb napokon. A gyógyszereket is már elfogadtam , most már kezdem jobban érezni magamat tőlük ,és ez is rengeteget dob a pozitivitásomon.
Azt mindenesetre megtanultam , hogy ; a lelki béke a megváltozott hozzáállásból származik, nem pedig a megváltozott körülményekből. Bekell látni , és elkell fogadni , hogy igen is vannak olyan alkalmak amikor szükségünk van segítségre , ahhoz , hogy tovább tudjunk szárnyalni.
Mindenki előtt ott van a lehetőség kapuja a változásra , van aki belép ezen a kapunk és küzd a jobb létért, van aki viszont kikerüli , mert még nem látja , a lehetőséget vagy a segítséget.

Tapasztalataimból élve , nem bántam meg semmit ami idáig megtörtént velem. Most már úgy érzem , hogy innen már csak tényleg előre és előre van. Hátra soha nem nézek.
Sok pozitív energiát küldök Nektek J
Majd még jelentkezem.
Ui: Élvezzétek ezt a gyönyörű tavaszias időt J Legyen madárcsiripelésben gazdag szép napotok J 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések