Négylábú terapeuták

Sziasztok : )
Egy picit eltűntem , de most újra itt vagyok J .

Gyerekkorom óta oda vagyok az állatokért. A kutyákért és a lovakért egyaránt bolondulok.


Jelenleg van egy kutyám , Zsömi névre hallgat , egy nyulam Dexter és még 4 lóval vagyok körülvéve .Zsömi 8 hetes kora óta velem kel , velem alszik el. Szerelem volt első pillantástól. 

Amikor beteg lettem , nagyon sokat sírtam és meséltem az érzéseimről neki. Mindig próbált felvidítani valamivel ha látta rajtam , hogy rossz a kedvem , hozta a játékait , ölembe mászott vagy puszilgatott. Az igazán meglepetés az akkor ért igazán , amikor a krízis helyzetem volt és ágynak estem… Zsömi minden percben mellettem volt , még a WC-re is az ő kíséretével mentem , néha felmászott mellém az ágyba puszilgatott , esténként pedig minden egyes rezdülésemre felkelt és nézte , hogy mit csinálok és ha nem sikerült megfordulnom vagy felemelnem a fejem ő segített a fejével. Soha nem tanítottam ilyesmikre... Előtte még soha nem volt ilyen. Megdöbbentő volt, hogy az én kis szeretet kutyám próbál minden erőt belefektetni abba , hogy segítsen és meggyógyítson. Sokat segít a mai napig is , és ha sírok mindig megvigasztal. Ő mindig megtud nevettetni, megnyugtatni és erőt adni. 

Említetem nektek , hogy járok lovas terápiára ami rengeteget segített szintén , hiszen olyan energiát tudtak / és tudnak nekem adni a lovak , hogy azt szavakba nem tudom önteni… Szinte minden egyes „lovaglás” után miután leszálltam a lóról , elsírtam magam . Megnyugtattak , erőt adtak és hiába 700 kilós állatok olyanok , mint a kutyák vagy a macskák. Megérzik milyen kedved van , és bújnak , felvidítanak és  megnyugtatnak!  Fél év kihagyás után („sajnos” egyenlőre csak a gyógyszereknek köszönhetően) végre újra ott tudok lenni közöttük és ha érzik rajtam , hogy nem vagyok formában érzem rajtuk , hogy nagyon oda figyelnek , vigyáznak rám. 

Az ember ezt nem is tudja elhinni ,amíg nem éli át !
Ha nem lehettem volna ezek között a terapeutáim között valószínű , hogy nehezebben ment volna minden. Rengeteget köszönhetek nekik. J Egyszerűen imádom ŐKET  !!

Ha tehetitek legyetek sokat állatok között vagy a levegőn :) Szép estét Nektek :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések