Orvosok , esetek, kezelések , véleményeim


Sziasztok J

Az elmúlt egy hónapban sok minden történt velem.
Úgy gondoltam , hogy Miss. Poirot játszok.  Az adta az okot amiért most nagyítót ragadtam a nyomozáshoz , hogy  nem jutottam/jutok dűlőre a neurológusommal a kezelésemmel kapcsolatban.A fejembe vettem , hogy a végére szeretnék járni a betegségem okának –mert elegem lett abból, hogy csak a tüneteket nézik és próbálják kezelni ,de az okát egyik orvos sem akarja megkeresni vagy egyáltalán gondolkodni rajta- és végre megoldani ezt a rejtélyes ügyet.

 Gondoltam elmegyek kicsit más irányba. Így tehát keresetem egy Immunológust (Dr. Kádár János) , hogy ő vajon honnan közelíti meg ezt az ügyet és mit mond majd a betegségemre. Mielőtt még elmentem volna a magánrendelésére  - felhívtam telefonon , elmondtam neki , mi a bajom és hogy a segítségét szeretném kérni , mire közölte velem, hogy ez a típusú betegség nem hozzátartozik , hanem neurológushoz így lemondatta velem az időpontomat…(Rá 2 hétre az interneten olvastam egy cikkét , melyben az MG-t boncolgatja…. Egyik héten nem ért hozzá ,  a másik héten meg igen?-  ez most akkor, hogy is van- ??? )

Egy ismerősöm ajánlott , egy orvost , aki belgyógyász de pluszban természetgyógyász is , aki csinál élő vércseppanalízist , így gondoltam elmegyek és megcsináltatom ezt a vizsgálatot. Kiderült , hogy sok baktérium van a vérembe ,  kevés a vörösvértestem azok közül is sok roncsolódva van  . De ő csak diétát javasolt illetve vitaminokat .

Egy másik ismerősöm ajánlotta a következő orvost , aki rákkutató és genetikus is egyben. Szintén élő vércseppanalízis vizsgálaton voltam nála , de ő jobban és másképp vizsgálja a vért mint az előző, ennek még várom a végleges eredményét ,de már az első nap sok érdekes dolog derült ki … (erről majd külön lesz egy fejezet).

Eljött a nagy nap közel fél év után, amikor kontrollra mentem a neurológusomhoz , akinek elmeséltem , hogy vannak rosszulléteim amikor légszomjam van, és utána nagyon k.o. vagyok és még kérdezgettem a betegséggel kapcsolatban egy két dologról –pl:  esetleg lehetne-e egy kontroll csecsemőmirigy MR vizsgálatot csinálni;  nagyon alacsony lett a vérnyomásom , sokat szédültem/szédülök, kevés a vörösvértestem sokszor fordult elő légszomj, hogy okozhatja-e esetleg valamelyik gyógyszer mellékhatása; kértem , hogy mesélje el pontosan mi történik a testemben és a gyógyszerek pontosan , hogyan hatnak a szervezetemre és a tünetekre stb…- ezekre a kérdésekre azt a választ kaptam, hogy ezeknek a tüneteknek  semmi köze a betegséghez sem pedig a gyógyszerek mellékhatásaihoz (de azért megemelte  a Medrol adagom 8mg-ról 36 mg-ra …) és , hogy velem van a baj így ajánlott egy pszichológust …
Hiába vittem oda neki a gyógyszerek mellékhatásainak leírását és mutattam meg , hogy de ez és ez nálam előfordul , fittyet hányva közölte , hogy kb. az össze gyógyszer betegtájékoztatóján rajta vannak ugyan azok a dolgok …

Ez az eset volt , az amikor úgy döntöttem , hogy nagyítót ragadok és elkezdem a nyomozást. J 
 Azt hiszem, mivel én vagyok a „beteg” jogom van ahhoz , hogy 1.MEGGYÓGYULJAK ,2. normális felvilágosítást kapjak a betegségemről és a kezelésről...

Mindezen történtek után, keresetem egy magán neurológus doktornőt –bár , igaz Ő csak gyerekkel (18 éves korig) foglalkozik-aki nagyon megértő volt , alaposan megvizsgált és láttam rajta , hogy tényleg szeretne segíteni , de azt mondta , hogy a hosszú praxisa alatt Anti-Muskos MG-sel nem találkozott még, és az Ő  ismeretségi körében –ami elég nagy- nem tudott ajánlani olyan felnőtt neurológust akinek nyugodt szívvel kezébe tenné a sorsomat… (De megígérte, hogy utána fog járni a dolgoknak és keresni fog egy hozzáértő felnőtt dokit. )

Szóval a további leleteimre és a doktornő által ígért felnőtt neurológus megtalálására várok, amint ezek is meglesznek újból jelentkezem.

A nyomozás itt még nem ért véget ,addig fogom keresni a nyomokat ,míg CÉLHOZ nem ÉREK J !!!

Ui: Nem tehetem meg azt , hogy 22 évesen karba tett kézzel üljek és ne tegyek semmit annak érdekében, hogy meggyógyuljak !

Mindenkinek kellemes, élményekkel dús nyarat kívánok ! J




Megjegyzések

  1. Olvastalak, csak ugyebár válaszolni, idő. Amikor kezdtem a betegséget volt aki szült 4 év alatt négy gyereket, s ettől miaszténiás lett. Más is tesz ilyent, s mégsem betegedik meg. Másik betegtársnak balesete volt, utána kezdte a félrenyelést. Stressz. A harmadik mandulaműtét után produkált miaszténiás tüneteket, nálam családi gondok hozták ki. Gondolom mindnyájunknál kellett, hogy legyen rá érzékenység. Harcolj, ha úgy érzed a mellékhatások bedarálnak. Én Medroltól végeztem tüdőembóliával, s 15!!! mellékhatásom volt, úgy csökkentette a doki, hogy a 60!!!mg adagot kétnaponta vegyem be. Már késő volt. Akkor tanultam ezt meg. Abbn az időben még az MG-seknek nem a fészen volt a közössége, ott írta valaki neki ilyenkor leállította a kezelőorvosa a gyógyszerszedést.Tehát a gondommal(durva mellékhatások) nem voltam egyedül. S másoknak igenis, s nekem is használt kis mennyiségben, mellékhatások nélkül. Az embernek sajnos képviselnie kell az érdekeit.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések